Tuesday, June 29, 2010

WAKAF PEMBINAAN SURAU

Nama: Hajah Nur
Email: hajahnur_umrah2u@yahoo.com
Website/ Blog: www.umrah2u.myportal.my
Tajuk Iklan: WAKAF PEMBINAAN SURAU
Teks Iklan: SURAU AL-MUTTAQIN Taman Desa Mas bersama Taman Puteri Heights, Bandar Country Homes Rawang, mengambil initiatif melancarkan TABUNG KHAS WAKAF SURAU bertujuan menampung perbelanjaan pembinaan surau di taman perumahan kami. Sehubungan dengan itu kami menyeru kepada para dermawan dan hartawan yang bermurah hati untuk menginfakkan sedikit daripada hartanya sebagai wakaf surau, saudara boleh menyalurkan sumbangan tersebut ke nombor akaun yang tertera di bawah dan kepada sesiapa yang tidak mampu untuk menderma tetapi mengetahui atau berhubung rapat dengan dunia korporat dan tahu mana-mana badan atau syarikat yang ingin menderma, sila email kepada kami, nama pegawai, alamat dan No. telefon syarikat yang tersebut ke email di bawah. Kami amat berterima kasih dan menghargai apa juga sumbangan dari saudara semua.

Kami akui memang sukar untuk meraih bantuan kewangan bagi tujuan tersebut tetapi tolong ingatkan diri kita bahawa ia adalah satu amal jariah, yang Allah janjikan pahala yang berterusan, sehingga ke hari kiamat. Beramallah sebelum nyawa kita diperintah cabut oleh Allah.

KAMI TIDAK MELETAKKAN HAD MAKSIMUN SUMBANGAN WAKAF YANG DIBERI. SIJIL KAMI BERNILAI RM1000, RM800, RM500, RM100, RM80, RM50 DAN RM25. JADI TERPULANG KEPADA KEMAMPUAN DAN KEIKHLASAN DIRI SAUDARA/I.

Bayaran boleh dibuat melalui cek/money order atas nama "SURAU AL-MUTTAQIN\'\' atau terus ke AM BANK. No Akaun: 088-202-200958-9. Resit dan sijil akan di beri sebagai tanda penghargaan dari kami, Faxkan borang saudara/i ke 03-6091 3430 or emailkan kepada hajahnur_umrah2u@yahoo.com
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 115.135.118.123

No comments:

Post a Comment