Tuesday, May 28, 2013

PINJAMAN PERIBADI UNTUK BUMIPUTRA SAHAJA. SILA CALL 017 6151454

Nama: ZIELA
Email: spc_74@yahoo.com
Website/ Blog: www.pinjamanperibadi.biz
Tajuk Iklan: PINJAMAN PERIBADI UNTUK BUMIPUTRA SAHAJA. SILA CALL 017 6151454
Teks Iklan: Assalammualaikum & salam sejahtera..
Kami dr syrkt Pemberi Pinjaman Wang Berlesen menawarkan PINJAMAN TUNAI SEGERA kpd kakitangan kerajaan & swasta..

Perkhidmatan kami spt pinjaman segera(kelulusan 40minit), penyelesaian hutang di syrkt lain, khidmat nasihat utk masalah kewangan anda dan juga menyelesaikan masalah kad kredit…

Kami telah disalah anggap oleh sesetengah masyarakat angkara ceti haram...kami menjalankan perkhidmatan secara sah dibwh akta Pemberi Pinjaman 1951..

Kami adalah tempat utk meminimakan masalah anda.Panel penasihat kami adalah yg terlatih dan kami akan pastikan anda gembira dgn perkhidmatan kami..

Kami menyediakan pembiayaan peribadi bkn disaat anda kesempitan tetapi kami adalah backup anda disaat anda memerlukan..TIDAK SALAH JIKA ANDA MENCUBA DISAAT ANDA MEMERLUKAN KAMI….. Ikhlas dr pihak kami..

*pinjaman segera dgn kadar faedah yg boleh dibincang..
*BLACKLIST/CTOS/CCRIS dialu-alukan

-jika berminat sediakan:-
~3 bln payslip terkini
~3 bln statement bank terkini
~surat pengesahan jawatan/EA
~bil air@elektrik terkini
*gaji mesti online bank(auto pay/auto credit)

HUBUNGI KAMI:-

ANA:- 017-6151454
@
EMAIL:- ((spgroup_79@yahoo.com))

WEBSITE:- www.pinjamanmudah.weebly.com @ www.pinjamanperibadi.biz
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 219.92.22.176

29 comments:

  1. Hello, saya Mrs.Morris, pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberikan pinjaman peluang seumur hidup. Memerlukan pinjaman untuk membayar hutang dengan segera, atau jika anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Ditolak oleh bank-bank dan institusi kewangan lain? Memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? Mencari lebih banyak, kerana kita semua masalah kewangan pada masa lalu di sini. Kami membayar wang orang, bantuan kewangan, kredit yang buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil-bil anda perlu melabur dalam syarikat sebanyak 2%. Saya ingin menggunakan medium ini untuk memberitahu anda bahawa kami adalah rakan kongsi yang boleh dipercayai dan penerima, dan kami bersedia untuk menawarkan pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel: chloemorrisloan@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ,,.,KISAH NYATA , , , ,
      Aslamu alaikum wr wb..Allahu Akbar, Allahu akbar, Allahu akbar
      Bismillahirrahamaninrahim,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah seorang pengusaha dibidang property rumah tangga dan mencapai kesuksesan yang luar biasa, mobil rumah dan fasilitas lain sudah saya miliki, namun namanya cobaan saya sangat percaya kepada semua orang, hingga suaatu saat saya ditipu dengan teman saya sendiri dan membawa semua yng saya punya, akhirnya saya menaggung utang ke pelanggan saya totalnya 470 juta dan di bank totalnya 800 juta , saya stress dan hamper bunuh diri anak saya 2 orng masih sekolah di smp dan sma, istri saya pergi entah kemana dan meninggalkan saya dan anakanaknya ditengah tagihan utang yg menumpuk, demi makan sehari hari saya terpaksa jual nasi bungkus keliling dan kue, ditengah himpitan ekonomi seperti ini saya bertemu dengan seorang teman dan bercerita kepadanya, Alhamdulilah beliau memberikan saran kepada saya, dulu katanya dia juga seperti saya stelah bergabung dengan KI JAMBRONG hidupnya kembali sukses, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama satu minggu saya berpikir dan melihat langsung hasilnya, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KI jambrong di No 0853-1712-1219. Semua petunjuk AKI saya ikuti dan hanya 3 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah Demi AllAH dan anak saya, akhirnya 5M yang saya minta benar benar ada di tangan saya, semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kini saya kembali sukses terimaksih KI JAMBRONG saya tidak akan melupakan jasa AKI. JIKA TEMAN TEMAN BERMINAT, YAKIN DAN PERCAYA INSYA ALLAH, SAYA SUDAH BUKTIKAN DEMI ALLAH SILAHKAN HUB AKI JAMBRONG DI 0853-1712-1219. (TANPA TUMBAL/AMAN)
      ,,,,,,,,,

      Delete
  2. Hello,
    Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Rachel Williams, pemberi pinjaman pinjaman peribadi mempunyai membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada individu, firma-firma dan syarikat-syarikat di bawah syarat-syarat yang jelas dan mudah difahami dan keadaan. hubungi kami hari ini melalui e-mel supaya kita boleh memberi anda terma dan syarat-syarat pinjaman kami di: (passionloancompany1@gmail.com)

    ReplyDelete
  3. Hello,
    Saya Mark Wilmer, pinjaman peribadi pemberi pinjaman
    menghulurkan peluang masa hidup.
    Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda?
    Anda telah ditolak oleh
    bank-bank dan institusi kewangan lain?
    Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji?
    mencari lagi kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda yang perkara yang telah lalu. Kami memberi pinjaman dana kepada Individu
    yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau yang memerlukan wang
    untuk membayar bil-bil, untuk melabur dalam perniagaan pada kadar 2%. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu anda bahawa kami menyediakan bantuan dipercayai dan penerima dan akan bersedia untuk menawarkan loan.So hubungi kami hari ini melalui e-mel:
    (worldwideloaninternational@gmail.com)

    peminjam DATA

    1) Nama Penuh: .............................. ............... ..........
    2) Nyatakan: .............................. ................ ........... ..
    3) Alamat: .............................. ................ ............
    4) Negara: .............................. ................ ................
    5) Jantina: .............................. ................ .............. ....
    6) Status Perkahwinan: .............................. ............... ....
    7) Pekerjaan: .............................. ................ .. .....
    8) Nombor Telefon: .............................. ............... ...
    9) Jawatan Pada masa ini di tempat kerja: .....................
    10) Pendapatan Bulanan: .............................. ...............
    11) Jumlah Pinjaman Diperlukan: .............................. .......
    12) Pinjaman Duration: .............................. ............... ...
    13) Tujuan pinjaman: .............................. ..............
    14) Agama: .............................. ................ ..... .....
    15) Adakah anda memohon sebelum ........................ .........

    Terima kasih,
    Mark Wilmer

    ReplyDelete
  4. PINJAMAN TAWARAN
     Hello, pencari pinjaman kami mengalu-alukan anda ke Syarikat Pinjaman sah swasta yang cenderung melepaskan kekayaan dan Membasmi tekanan dan kemiskinan.
    Pembiayaan Harta sering boleh menjadi satu cabaran sebenar - memakan masa, mengecewakan, mahal - tanpa akses kepada sambungan yang tepat dan kepakaran dalam menggunakan pendekatan yang betul. Di sini adalah berita baik kami menawarkan semua jenis s pinjaman apa-apa cara anda menginginkannya. Dalam segala yang kita lakukan, kita menggunakan "K.I.S.S." formula - kerana kami percaya dalam "Menyimpan Ia supremely Mudah". Perniagaan kami hanya membantu Pemaju Hartanah, Pelabur Hartanah, Syarikat Berhad dan Perniagaan Tempatan mendapatkan pembiayaan yang mereka perlukan, cepat, cekap, dengan syarat-syarat yang terbaik dan kadar faedah 1.5%. Dari seluruh seluruh pasaran, sama ada ia menjadi UK PEMBANGUNAN KEWANGAN - MERAPATKAN KEWANGAN - gadai janji HARTA KOMERSIL - BELI KE LET PORTFOLIO PINJAMAN, dll Kami akan menawarkan pengaturan pembiayaan yang tepat untuk membolehkan pelanggan kami untuk berkembang dan makmur dengan mencapai satu atau lebih daripada tiga asas perniagaan:
    Hubungi kami hari ini melalui E-mel anda {} sarahmantiwongloanhome@gmail.com atau sarahmantiwongfinancialsolution@yahoomail.com.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Adakah Anda Memerlukan kewangan pinjaman segera?
    * Pemindahan Sangat cepat dan cepat ke akaun bank anda
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang
    akaun bank
    * Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
    * Pembayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang
    * Syarat-syarat pinjaman adalah bayaran fleksibel dan bulanan
    *. Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas mengemukakan permohonan pinjaman
    Kami menawarkan balasan awal kurang dari 24 jam
    pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang mereka perlukan
    dari awak.

    Hubungi syarikat amanah berlesen yang dibenarkan dan dibenarkan
    bahawa bantuan kewangan kepada negara-negara lain.
    Untuk maklumat lanjut Soalan dan borang permohonan pinjaman Hubungi kami melalui

    e-mail: matildablakeloanfirm@gmail.com
    Dr Matilda Blake
    Pemilik dan Pengasas
    Matilda Blake Firma Pinjaman

    ReplyDelete
  8. Adakah Anda Memerlukan kewangan pinjaman segera?
    * Pemindahan Sangat cepat dan cepat ke akaun bank anda
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang
    akaun bank
    * Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
    * Pembayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang
    * Syarat-syarat pinjaman adalah bayaran fleksibel dan bulanan
    *. Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas mengemukakan permohonan pinjaman
    Kami menawarkan balasan awal kurang dari 24 jam
    pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang mereka perlukan
    dari awak.

    Hubungi syarikat amanah berlesen yang dibenarkan dan dibenarkan
    bahawa bantuan kewangan kepada negara-negara lain.
    Untuk maklumat lanjut Soalan dan borang permohonan pinjaman Hubungi kami melalui

    e-mail: matildablakeloanfirm@gmail.com
    Dr Matilda Blake
    Pemilik dan Pengasas
    Matilda Blake Firma Pinjaman

    ReplyDelete
  9. Adakah buat dgn sykt puan punya bayaran pendaftaran atau erti kata upront.

    ReplyDelete
  10. URGENT GENUINE PINJAMAN TAWARAN MEMOHON SEKARANG:

    Adakah anda sedang mencari pinjaman perniagaan? pinjaman peribadi, pinjaman rumah, pinjaman kereta, pinjaman pelajar, pinjaman penyatuan hutang, pinjaman tanpa cagaran, modal teroka, dan lain-lain .. Atau adakah anda telah ditolak pinjaman oleh bank atau institusi kewangan untuk apa-apa sebab. Kami adalah pemberi pinjaman swasta, pinjaman kepada perniagaan dan individu dalam kadar faedah yang rendah dan berpatutan kadar faedah 2%. jika Berminat untuk pinjaman? Hubungi kami hari ini di (sunlightloans@gmail.com) dan mendapat pinjaman anda hari ini.
    Adakah anda memerlukan pinjaman segera atau apa-apa bantuan kewangan lain?

    Kami menawarkan semua jenis pinjaman pada dua peratus (2%) kepentingan. email kami sekarang
    melalui: dittmannfrankloans@gmail.com dengan maklumat berikut

    nama penuh
    tarikh lahir::
    negara:
    pekerjaan:
    jumlah pinjaman:
    Tempoh pinjaman:
    Tujuan pinjaman:
    pendapatan bulanan:

    Emel kami sekarang melalui (sunlightloans@gmail.com)

    ReplyDelete
  11. BAGAIMANA I GOT A PINJAMAN DARIPADA SUMBER BOLEH DIPERCAYAI, sunlightloans14@gmail.com

     Saya AMANDA SCOTT dengan nama dan saya tinggal di Amerika Syarikat, saya ingin bercakap mengenai kebaikan Tuhan dalam hidup saya selepas bertahun-bulan mencuba untuk mendapatkan pinjaman di internet dan telah ditipu maka saya menjadi terdesak mendapatkan pinjaman daripada pemberi pinjaman dalam talian yang sah, kemudian saya melihat komen dari rakan yang dikenali sebagai James dan dia bercakap tentang syarikat ini pinjaman yang sah di mana dia mendapat pinjaman mudah tanpa sebarang tekanan supaya dia memperkenalkan saya kepada seorang lelaki bernama Mr.Frank mengawal firma yang dipanggil pINJAMAN SUNLIGHT, jadi dia meminta sejumlah wang pinjaman (850,000 RM) kadar faedah 2% yang rendah, jadi bahawa pinjaman itu telah diluluskan dan dimasukkan ke dalam akaun bank saya yang yang bagaimana saya mampu untuk mendapatkan pinjaman saya untuk terus beroperasi patah dan juga untuk membayar bil saya, jadi saya menasihati anda semua yang berminat untuk mendapatkan pinjaman mudah menghubungi mereka sila melalui e-mel: {sunlightloans14@gmail.com} untuk mendapatkan apa-apa jenis pinjaman yang anda perlukan hari ini, terima kasih untuk membaca yang paling besar kesaksian hidup saya.


    Sekarang, semua yang saya lakukan adalah cuba untuk bertemu dengan bayaran pinjaman saya yang saya hantar terus ke akaun bulanan.

    Mrs.Amanda Scott
    Tuhan merahmati.

    ReplyDelete
  12. CARA Mempunyai SUMBER BOLEH DIPERCAYAI PINJAMAN, sunlightloans14@gmail.com

    Saya AMANDA SCOTT dengan nama dan tinggal di Amerika, saya ingin bercakap mengenai kebaikan Tuhan dalam hidup saya selepas bertahun-bulan mencuba untuk mendapatkan pinjaman di Internet dan telah tertipu dengan apa yang saya berputus asa dalam mendapatkan pinjaman daripada pemberi pinjaman dalam talian sah dan ulasan daripada rakan yang bernama James dan dia bercakap mengenai syarikat pinjaman sah ini di mana beliau mendapat pinjaman cepat dan mudah tanpa apa-apa ketegangan jadi dia memperkenalkan saya kepada seorang lelaki bernama Mr.Frank mengawal firma yang dipanggil pinjaman SUNLIGHT, jadi dia meminta sejumlah wang pinjaman (€ 850,000 EURO) kadar faedah rendah sebanyak 2%, jadi pinjaman telah diluluskan dan dimasukkan ke dalam akaun bank saya itu adalah bagaimana untuk mendapatkan pinjaman saya untuk menjalankan perniagaan saya rosak dan juga untuk membayar bil-bil saya, jadi saya menasihati anda semua yang berminat untuk mendapatkan yang cepat pinjaman dan mudah untuk menghubungi mereka melalui e-mel: {sunlightloans14@gmail.com} untuk mendapatkan apa-apa jenis pinjaman yang anda perlukan hari ini terima kasih untuk membaca Datuk Bandar kesaksian dalam hidup saya.


    Sekarang, semua yang saya lakukan adalah cuba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya bahawa menghantar terus kepada bil bulanan.

    Cik Amanda Scott
    Tuhan memberkati anda.

    ReplyDelete
  13. URGENT GENUINE PINJAMAN TAWARAN MEMOHON NOW (sunlightloans14@gmail.com)

    Adakah anda sedang mencari pinjaman perniagaan? pinjaman peribadi, pinjaman rumah, pinjaman kereta, pinjaman pelajar, pinjaman penyatuan hutang, pinjaman tidak bercagar, modal teroka, dan lain-lain .. Atau adakah anda telah ditolak pinjaman oleh bank atau institusi kewangan untuk apa-apa sebab. Kami adalah pemberi pinjaman swasta, pinjaman kepada perniagaan dan individu, dan kadar faedah yang rendah dan berpatutan kadar faedah 2%. Jika berminat untuk pinjaman? Hubungi kami hari ini di (sunlightloans14@gmail.com) dan mendapat pinjaman anda hari ini.
    Adakah anda memerlukan pinjaman segera atau apa-apa bantuan kewangan lain?

    Kami menawarkan semua jenis pinjaman pada dua peratus (2%) kepentingan. email kami sekarang melalui: sunlightloans14@gmail.com dengan maklumat berikut

    nama penuh
    tarikh lahir ::
    negara:
    pekerjaan:
    jumlah pinjaman:
    Tempoh Pinjaman:
    Tujuan pinjaman:
    pendapatan bulanan:

    Emel kami sekarang melalui (sunlightloans14@gmail.com)

    salam
    Mr.Frank.
    Ketua Pengiklan
    SUNLIGHT PINJAMAN LTD.

    ReplyDelete
  14. Halo
    CABOT FINANCIAL VENTURES-nya adalah Anda yang membutuhkan pinjaman? 18 tahun ke atas, menurut Anda, "SEJARAH KREDIT" Anda cukup sehat untuk membantu kecakapan finansial payback Anda jika "YA" maka Anda memenuhi syarat untuk mengajukan pinjaman kami sebagai jaminan Anda dari krisis keuangan itu yang pernah kami inginkan dengan APR {1,4%} Jadi cepatlah dan terapkan untuk memenuhi kebutuhan finansial itu, promosikan bisnis stagnan, investasi di Hi-tech, memulai Usaha Kecil dan Menengah (UKM), untuk lebih jelasnya hubungi kami via gmail perusahaan: {cabotfinancialventure@gmail.com}

    ReplyDelete
  15. Nama saya Azmi, saya ingin menggunakan medium ini untuk memberi amaran kepada orang-orang yang mencari pinjaman, mereka banyak penipu dan pinjaman pemberi pinjaman palsu di internet. Saya ingin berkongsi kesaksian saya tentang bagaimana ALLAH membantu saya dengan Ibu Alicia Radu setelah saya ditipu oleh 6 pemberi pinjaman pinjaman. Saya hampir kehilangan harapan sehingga ALLAH menggunakan ROBBI dari saya untuk mendapatkan pinjaman saya sebanyak RM 10,000 dari ibu Alicia Radu dalam masa kurang daripada 24 jam tanpa tekanan dan hanya dengan kadar faedah 2%.

    Saya sangat terkejut apabila memeriksa baki akaun bank saya dan mendapati jumlah yang saya dihantar dihantar terus ke akaun saya tanpa berlengah-lengah. Jadi, saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik agar orang ramai mendapat pinjaman mudah tanpa tekanan. Jadi jika anda memerlukan pinjaman, hubungi ibu Alicia Radu email: (aliciaradu260@gmail.com) dan dengan rahmat ALLAH Dia tidak akan mengecewakan anda dalam mendapatkan pinjaman.

    dan anda masih boleh menghubungi ROBBI yang memperkenalkan saya kepada ibu Alicia Radu melalui e-mel: (robbi5868@gmail.com)

    Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (azmi88455@gmail.com) jika anda memerlukan sebarang maklumat tentang bagaimana saya mendapat pinjaman saya dari Ibu Alicia Radu,
    mungkin ALLAH terus memberkati ibu Alicia Radu Dan adalah Keluarga

    ReplyDelete
  16. Hari yang baik,
    Nama saya Marcu Dorlca, saya dari Romania. Saya ingin memberi keterangan mengenai peminjam yang baik yang menunjukkan saya cahaya selepas dia ditangkap oleh dua pemberi pinjaman antarabangsa yang berbeza di Internet, semuanya berjanji untuk memberi saya pinjaman selepas mereka membuat saya membayar banyak cukai dan mereka tidak memberi saya apa-apa dan tidak mempunyai sebarang keputusan yang positif. Saya telah kehilangan wang saya yang diperolehi dan jumlah itu (3,000 euro). Suatu hari saya melayari internet yang kelihatan keliru dan kecewa, maka saya mendapat kesaksian daripada seorang wanita yang juga ditipu dan akhirnya terikat dengan kredit yang sah dan boleh dipercayai Puan Alicia Radu (aliciaradu260@gmail.com) di mana dia akhirnya mengambil jadi saya memutuskan untuk menghubungi syarikat pinjaman yang sama dan kemudian saya memberitahu mereka tentang bagaimana saya dirompak oleh dua pemiutang yang berbeza yang tidak lebih daripada memberi saya lebih banyak kesakitan. Saya menerangkan kepada mereka melalui e-mel. Mereka memberitahu saya untuk berhenti menangis kerana saya akan mengambil pinjaman saya dari syarikat mereka dan juga membuat pilihan yang tepat dengan menghubungi mereka. Saya telah menyelesaikan borang pinjaman dan saya telah melakukan semua yang saya telah diminta dan saya telah diberi pinjaman sebanyak 25,000.00 € oleh syarikat hebat ini. Di sini saya gembira dengan keluarga saya hari ini kerana ibu Alicia Radu telah memberi saya pinjaman, jadi saya bersumpah kepada diri saya sendiri bahawa saya akan terus memberi keterangan di internet tentang bagaimana saya menerima pinjaman saya. Saya fikir orang lain juga menjadi saksi dan pemiutang yang sama. Adakah anda memerlukan pinjaman kecemasan? Mohon dan cepat hubungi ibu dengan e-mel: (aliciaradu260@gmail.com)
    Anda masih boleh menghubungi saya jika anda memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: (marcudorlca750@gmail.com)

    ReplyDelete
  17. Halo orang baik saya di Eropah dan Asia, semoga ALLAH dipuji, nama saya SIDIK ARROZI saya dari Indonesia; Saya ingin menggunakan medium ini untuk memberitahu anda semua tentang kebaikan ALLAH yang akhirnya membawa saya kepada pemberi pinjaman yang baik ini melalui Puan Rebecca Walker yang merupakan pemberi pinjaman pinjaman yang benar-benar asli bernama Rebecca Walker, pengarah selepas saya ditipu oleh peminjam palsu, saya telah patah , putus asa dan tidak tahu apa yang harus dilakukan dan siapa yang percaya, maka dia datang dan meletakkan senyuman besar di wajah saya dalam kejutan terbesar saya. Saya tahu sebahagian besar daripada anda juga telah menjadi mangsa penipuan, anda tidak perlu repot lagi kerana saya perlu menyampaikan berita baik dan satu-satunya pemberi pinjaman yang boleh anda percayai,

    Sekali lagi selepas saya mendapat pinjaman dari dia saya melabur dalam perniagaan dan saya melihat bahawa saya memerlukan lebih banyak, saya terkejut ketika ibu memberi saya pinjaman lain selain pinjaman sebelumnya, orang-orang baik saya saya lihat dan saya sebahagian daripada pengalaman, hari ini hidup saya mempunyai ucapan terima kasih yang baru kepada ibu Rebecca Walker, ya, anda mungkin takut kerana kesaksian palsu yang telah anda dengar tetapi saya saksi dan jika saya berbohong maka ALLAH mengambil hidup saya dan anak-anak saya, saya rakyat negara yang dikasihi jika anda ingin pinjaman tulen dia adalah satu-satunya yang anda boleh percayai.

    Puan Rebecca Walker hanya menghubungi dia hari ini melalui e-mel (rebeccawalker700@gmail.com) untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang cara mendapatkan pinjaman anda atau anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya (sidikarrozl850@gmail.com), saya ingin mendengar berita baik anda sendiri, Terima kasih semua dan semoga ALLAH dipuji.

    ReplyDelete
  18. Saya membawa kabar baik kepada kamu semua rakyat Indonesia saya di platform ini, Allah telah benar-benar setia kepada saya dan seluruh rumah saya telah selamat sejak Ogos 2017, kesaksian saya dan kabar baik saya seperti ini,
    Nama saya Haerul, seorang Muslim dalam agama dan saya berasal dari Bandung, Indonesia
    Saya pemasar dan juga penasihat perniagaan di syarikat tempat saya bekerja, dan anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (haerulh160@gmail.com). Saya ingin menggunakan platform ini untuk memaklumkan kepada semua warganegara Indonesia mengenai apa yang telah dilakukan oleh syarikat pinjaman Puan Olivia Daniel kepada saya. Platform ini adalah untuk memberitahu mereka yang memerlukan dan mencari pinjaman ikhlas untuk berhati-hati kerana internet dan blog penuh dengan syarikat pinjaman palsu dan penipuan yang hanya di sini untuk merobohkan wang susah payah anda.

    Seperti yang dapat anda lihat dalam gambar profil saya, saya berada dalam hutang besar dan saya memutuskan untuk mencari pinjaman dalam talian untuk membayar hutang saya dan saya menghubungi syarikat pinjaman dari syngapore yang pada bulan Mac 2017, dan saya ditipu oleh pemilik syarikat dengan meminta saya membayar banyak yuran, saya membayar dan pada akhirnya saya tidak mendapat pinjaman, saya kehilangan sekitar 20 juta kepada sebuah syarikat pinjaman palsu di syngapore kerana saya memohon pinjaman sebanyak 900 juta dan dengan semua yuran yang saya bayar Saya tidak mendapat pinjaman dan saya sangat kecewa dan saya dipecat dari pekerjaan saya di syarikat yang saya bekerja kerana saya juga mengambil pinjaman dari syarikat yang saya bekerja dan saya bangkrut dan bosan dengan kehidupan.

    Jadi Allah sangat baik, saya berdoa dan Allah mengarahkan saya kepada seorang hamba dan saya sedang melayari internet apabila saya mendapati kesaksian seorang wanita Indonesia dengan nama Yuli melalui e-mel: (yuliy3531@gmail.com)
    Siapa dari Jakarta Selatan di Indonesia, bagaimana Allah mengubah kehidupan finansinya melalui sebuah syarikat pinjaman dan dia meminta saya menghubungi e-mail ibu Olivia Daniel: (oliviadaniel93@gmail.com) dan dia memperkenalkan saya kepada ibu Olivia Daniel dan dia memberiku keberanian dan Saya memohon pinjaman dari ibu Olivia Daniel dan saya menerima pinjaman yang saya cari selama ini dan Allah akan terus memberkati Yuli untuk memperkenalkan saya

    ReplyDelete
  19. Nama saya Puan Parwati Dudi, saya seorang wanita bisnis dari Indonesia saya kalah tetapi 20 juta rupiah Indonesia kepada peminjam pinjaman palsu dan toko saya dekat dan saya kehilangan harapan dalam kehidupan pada hari ini yang setia ketika saya melalui internet saya melihat kesaksian dalam talian tentang rakan yang mendapat pinjaman `dari Puan Rebecca Walker. Saya diberitahu bahawa dia adalah seorang ibu yang jujur, jadi saya memohon pinjaman 100 juta rupiah Indonesia dari ibu sehingga setelah proses pinjaman, pinjaman saya dipindahkan ke rekening bank saya dan hari ini, saya mempunyai toko yang menjalankan perniagaan saya dan hari ini saya telah melunaskan hutang saya, terima kasih kepada Ibu Rebecca Walker dia adalah seorang ibu yang baik. Jadi saya berjanji untuk memberi keterangan dan berkongsi berita baik saya setiap hari dan anda juga boleh menghubungi e-mel ibu (rebeccawalker700@gmail.com)
     jika anda memerlukan sebarang maklumat tentang bagaimana saya mendapat pinjaman saya dari Ibu Rebecca Walker, anda sangat bebas untuk menghubungi saya di nombor Whatsapp saya: +62 838-2119-1900
    Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (parwatidudi350@gmail.com)
     semoga Allah terus memberkati dia dan melindunginya kerana dia adalah orang yang baik.
     e-mel: (rebeccawalker700@gmail.com)
     nombor Whatsapp saya: +62 838-2119-1900
     e-mel saya: (parwatidudi350@gmail.com)

    ReplyDelete
  20. Halo, ini adalah PERUSAHAAN PINJAMAN SHARON SCOTT. Di perusahaan ini kami memberikan peluang pinjaman seumur hidup. Apakah Anda memerlukan pinjaman mendesak untuk melunasi hutang Anda atau apakah Anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan bisnis Anda? Sudahkah Anda ditolak oleh bank dan agen keuangan lainnya? Apakah Anda memerlukan pinjaman konsolidasi atau hipotek? Hari ini, kami katakan berhenti dan jangan mencari lagi karena kami di sini untuk membuat semua masalah keuangan Anda seperti masa lalu. Kami meminjamkan dana kepada individu yang membutuhkan bantuan keuangan, yang memiliki kredit buruk atau membutuhkan uang untuk membayar tagihan, untuk berinvestasi dalam bisnis pada tingkat 2%. Kami ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu Anda segala sesuatu yang kami berikan bantuan dan penerima yang dapat diandalkan dan akan bersedia menawarkan Anda pinjaman. Kami setia, kami menepati janji dan janji kami. Jadi hubungi kami hari ini melalui email:
    sharonscottloanfirm007@gmail.com whatsapp +44142803646

    ReplyDelete
  21. kesaksian nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

    Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.com
    dan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Adakah anda memerlukan kewangan yang cepat @ yang agak rendah%? Kami menawarkan pembiayaan perniagaan, kewangan peribadi, kewangan rumah, kewangan auto, kewangan pelajar, kewangan penyatuan hutang e.t.c. tidak kira nilai kredit anda. Kami dijamin memberi perkhidmatan kewangan kepada pelanggan kami di seluruh dunia. Dengan pakej pinjaman yang fleksibel, kewangan boleh diproses dan dipindahkan kepada peminjam dalam masa yang sesingkat mungkin,
    Perintah Operasi
    Pelanggan Malysia: Rm20.000.00-Rm950.000.00
    Pelanggan Indonesia: Rp50.000.000.00-Rp25.000.000.000.00
    Yang lain ialah $ 10.000.00- $ 10.000.000.00 dan lain-lain ....

    Hubungi Kami Sekarang:
    Syarikat: RAMADHAN ISLAMIYAT LOANS
    e-mel: [ramadhanislamiyatloans@gmail.com]
    W/A: +33758899394)
    Blogger: [ramadhanislamiyatloanz.blogspot.com]
    Ibu: Anita Ervina [Ketua Pegawai Eksekutif]

    ReplyDelete
  23. Halo,
    Saya Puan Olivia Daniel, pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberikan pinjaman peluang masa hidup. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? mencari lebih banyak lagi kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda menjadi sesuatu yang lalu. Kami memberi pinjaman kepada individu yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur pada perniagaan pada kadar 2%. Saya ingin menggunakan medium ini untuk memberitahu anda bahawa kami menyediakan bantuan yang boleh dipercayai dan benefisiari dan bersedia menawarkan pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di:
    (oliviadaniel93@gmail.com)

    PEMENANG BORROWER INFORMASI:

    1) Nama Lengkap:
    2) Negara:
    3) Alamat:
    4) Jenis Kelamin:
    5) Status Perkawinan:
    6) Pekerjaan:
    7) nombor WhatsApp:
    8) Nombor Telefon:
    9) Bulanan pengeluaran:
    10) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan:
    11) Pinjaman Jangka Waktu:
    12) Tujuan Pinjaman:
    13) Tarikh lahir:

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  24. Halo,
    Nama saya ROBBI dari Cirebon Jawa Barat Indonesia, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ibu Alicia Radu kerana membantu saya mendapatkan pinjaman yang baik setelah saya banyak mengalami pinjaman dari pemberi pinjaman online palsu yang menipu saya untuk mendapatkan uang tanpa memberikan pinjaman, saya telah memerlukan pinjaman selama 3 tahun terakhir untuk memulakan perniagaan saya sendiri di kota Cirebon di mana saya tinggal dan saya jatuh ke tangan sebuah syarikat palsu di Turki yang telah menipu saya dan tidak menawarkan saya pinjaman. dan saya sangat Frustrasted kerana saya kehilangan semua wang saya ke sebuah syarikat palsu di Turki, kerana saya berhutang kepada bank saya dan kawan-kawan saya dan saya tidak ada sesiapa pun untuk berlari, sehinggalah satu hari setia bahawa kawan saya memanggil Siti Aminah setelah membaca kesaksiannya tentang bagaimana dia mendapat pinjaman dari Ibu Alicia Radu, jadi saya terpaksa menghubungi Siti Aminah dan dia memberitahu saya dan meyakinkan saya untuk menghubungi Ibu Alicia Radu bahawa dia adalah seorang ibu yang baik dan saya terpaksa menaruh keberanian dan saya menghubungi Ibu Alicia. Radu dan saya terkejut dengan pinjaman saya yang diproses dan diluluskan dan dalam masa 3 jam pinjaman saya dipindahkan ke akaun saya dan saya sangat terkejut bahawa ini adalah satu keajaiban dan saya mesti memberi keterangan mengenai kerja baik Ibu Alicia Radu
    jadi saya nasihat semua orang yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi e-mel Ibu Alicia Radu: (aliciaradu260@gmail.com) dan saya memberi jaminan bahawa anda akan memberi keterangan seperti yang telah saya lakukan dan anda juga boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai Ibu Alicia Radu email saya : (robbi5868@gmail.com) dan anda masih boleh menghubungi Siti Aminah yang memperkenalkan saya kepada ibu Alicia Radu melalui e-mel: (sitiaminah6749@gmail.com)
    semoga Allah terus memberkati dan menyayangi ibu Alicia Radu untuk mengubah kehidupan kewangan saya

    ReplyDelete
  25. Halo, semua orang, tolong, saya dengan cepat mahu menggunakan media ini untuk berkongsi kesaksian saya tentang bagaimana Tuhan mengarahkan saya kepada pemberi kredit yang benar-benar mengubah hidup saya daripada kemiskinan kepada seorang wanita kaya dan sekarang saya mempunyai kehidupan yang sihat tanpa tekanan dan kesulitan kewangan,

    Selepas berbulan-bulan cuba mendapatkan pinjaman di internet dan saya telah ditipu dari 400 juta, saya menjadi sangat terdesak untuk mendapatkan pinjaman daripada pemberi pinjaman dalam talian yang sah dalam kredit dan tidak akan meningkatkan kesakitan saya, jadi saya memutuskan untuk beralih kepada kawan saya untuk mendapatkan nasihat tentang bagaimana untuk mendapatkan pinjaman dalam talian, kami bercakap mengenainya dan kesimpulannya adalah tentang seorang wanita bernama Puan Maria yang merupakan Ketua Pegawai Eksekutif Maria Loan. Syarikat

    Saya memohon untuk pinjaman (900 juta) dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, supaya pinjaman yang diluluskan itu mudah tanpa tekanan dan semua persiapan telah dibuat dengan pemindahan kredit, kerana fakta bahawa ia tidak memerlukan cagaran untuk pemindahan daripada pinjaman, saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen mereka untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang dari dua jam wang pinjaman telah dimasukkan ke dalam akaun bank saya.

    Saya fikir ia adalah satu jenaka sehingga saya menerima panggilan dari bank saya bahawa akaun saya telah dikreditkan dengan jumlah 900 juta. Saya sangat gembira bahawa akhirnya Tuhan menjawab doa saya dengan memerintahkan pemberi pinjaman saya dengan kredit sebenar saya, yang boleh memberi harapan saya.

    Terima kasih banyak kepada Cik Maria kerana membuat hidup adil untuk saya, jadi saya menasihati sesiapa yang berminat untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Puan Maria dengan baik melalui E-mel (mariaalexander818@gmail.com) ATAU Via Whatsapp (+1 651-243 -8090) untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang bagaimana untuk mendapatkan pinjaman anda,

    Jadi, terima kasih banyak kerana mengambil masa anda membaca tentang kejayaan saya dan saya berdoa agar Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup anda.
    Nama saya adalah kabu layu, anda boleh menghubungi saya untuk rujukan lebih lanjut melalui e-mel saya: (kabulayu18@gmail.com)

    Terima kasih semua.

    ReplyDelete
  26. Nama saya Aditya Aulia saya mengalami trauma keuangan karena saya ditipu dan ditipu oleh banyak perusahaan pinjaman online dan saya pikir tidak ada yang baik bisa keluar dari transaksi online tapi semua keraguan saya segera dibawa untuk beristirahat saat teman saya mengenalkan saya. untuk Ibu pada awalnya saya pikir itu masih akan menjadi permainan bore yang sama saya harus memaksa diri untuk mengikuti semua proses karena mereka sampai pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua persyaratan karena permintaan oleh proses saya bisa mendapatkan pinjaman sebesar 350jt di rekening Bank Central Asia (BCA) saya saat saya waspada di telepon saya, saya tidak pernah mempercayainya, agaknya saya bergegas ke Bank untuk memastikan bahwa memang benar ibu kontak sekarang mengalami terobosan pemanasan jantung dalam kehidupan finansial Anda melalui apakah itu WhatsApp:::[+44] 7480 729811[Chats Only] atau apakah kamu ingin mengkonfirmasi dari saya? Anda bisa menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan juga Anda bisa menghubungi perusahaan ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY (ISKANDAR LENDERS) via: {mail:iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

    e_mail:::[aditya.aulia139@gmail.com]
    [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    WhatsApp:::[+44] 7480 729811[Chats Only]
    Telephone Number☎[+44] 7480 729811[Calls Only]
    BBM INVITE:::[D8980E0B]

    ReplyDelete
  27. Do you need a genuine Loan to settle your bills and startup

    business? contact us now with your details to get a good

    Loan at a low rate of 3% per Annual email us:

    Do you need Personal Finance?

    Business Cash Finance?

    Unsecured Finance

    Fast and Simple Finance?

    Quick Application Process?

    Finance. Services Rendered include,

    *Debt Consolidation Finance

    *Business Finance Services

    *Personal Finance services Help

    Please write back if interested with our interest rate EMAIL: muthooth.finance@gmail.com
    Call or add us on what's App +91-7428831341

    ReplyDelete
  28. Nama saya Puan Batrisyia Imran dan saya berasal dari Indonesia. Kadang-kadang, saya telah mencari pemberi pinjaman Pinjaman yang boleh saya pinjam untuk mengembangkan perniagaan saya dan juga mencipta pekerjaan untuk orang lain. Pengalaman pertama saya dengan pemberi pinjaman internet sangat teruk dan saya kehilangan 37 juta kerana saya memohon 850 juta untuk meningkatkan perniagaan saya. Selepas pengalaman saya, saya berjanji kepada diri sendiri bahawa saya tidak akan meminjam daripada internet kerana saya telah ditipu.

    Jadi, satu hari yang setia saya membaca artikel di blog dan selepas saya selesai membaca, saya pergi menyemak bahagian komen untuk mengetahui apa yang mereka fikirkan. jadi saya melihat komen seorang wanita bernama SETIA AHMAD dan dia berkongsi cerita tentang bagaimana dia meminjam pinjaman besar daripada seorang wanita bernama MARIA ALEXANDER .

    Kemudian, saya memutuskan untuk menghubungi SETIA AHMAD dan saya menceritakan kisah saya tentang bagaimana saya kehilangan 37 juta daripada pemberi pinjaman yang tidak baik kepadanya. Saya masih ingat dengan jelas bagaimana dia memberitahu saya bahawa semua pencarian saya untuk pemberi pinjaman yang boleh dipercayai telah berakhir. dia menghantar saya nombor telefonnya dan saya menghubunginya untuk memastikan kerana saya tidak mahu kehilangan wang lagi. dia bercakap dengan saya dan berkata saya perlu menghubungi butiran syarikat tempat Puan MARIA ALEXANDER bekerja dan saya akan menerima pinjaman saya tanpa berlengah-lengah dan saya mesti cuba berkongsi berita baik saya supaya orang lain dapat diselamatkan daripada pemberi pinjaman yang buruk.

    Jadi saya menghubungi Puan MARIA ALEXANDER melalui email: ( mariaalexander818@gmail.com ) DAN whatsapp : (+1 254-276-8402 ) yang saya hubungi.

    Selepas saya menghubungi Puan MARIA ALEXANDER , saya diminta untuk mengemukakan segala yang diperlukan daripada saya sebagai peminjam dan selepas beberapa ketika, pinjaman itu diluluskan untuk saya dan saya menerima pinjaman saya tanpa sebarang kelewatan atau sebarang bentuk tekanan.

    Jadi, saya menambah maklumat peribadi saya untuk sesiapa yang mencari pemberi pinjaman yang boleh dipercayai untuk menghubungi saya dan saya bersedia membantu anda kerana saya mahu orang lain diselamatkan daripada pemberi pinjaman yang tidak baik. ( batrisyiaimran4@gmail.com )

    Saya berdoa agar Tuhan memberi orang yang memerlukan pinjaman untuk melihat kisah saya supaya mereka dapat diselamatkan apabila saya diselamatkan. Saya sentiasa bersedia untuk menghulurkan bantuan kepada sesiapa yang memerlukan, jadi hubungi saya pada bila-bila masa kerana saya tidak membuat orang saya jatuh ke tangan pencuri!!! , saya mendapat pinjaman tahun ini 2022....kegembiraan masih mengalir di hati saya. semoga ALLAH merahmati Puan MARIA ALEXANDER

    ReplyDelete