Thursday, July 15, 2010

BAGAIMANA HENDAK MENJADI SUAMI PERKASA

Nama: KAMA
Email: kama72opi@gmail.com
Website/ Blog:
Tajuk Iklan: BAGAIMANA HENDAK MENJADI SUAMI PERKASA
Teks Iklan: RAHSIA 1 : Sentiasa Berstamina

SUAMI PERKASA perlu sentiasa berstamina dan bersedia pada bila-bila masa untuk memberi layanan yang A+ kepada isterinya. Tiada maknanya jika anda mempunyai nafsu seks yang membuak-buak tetapi selalu sakit-sakit dan terlantar di katil tidak berdaya. Menjadi seorang suami, anda bukan hanya sekadar menyediakan keperluan material semata-mata tetapi juga mampu memberi nafkah batin dengan sewajarnya.

Sebenarnya anda tidak perlu mengeluarkan satu sen pun untuk memiliki tubuh badan yang sihat. Cuma amalkan senaman ringkas 10 minit sehari selepas bangun tidur dan semasa hendak tidur. Jika anda mengamalkan teknik ini, dijamin anda akan sentiasa berstamina sepanjang hari dan yang paling penting anda akan mengaum bagaikan harimau di ranjang ketika bersama isteri.
NAK TAHU LEBIH KLIK KAT LINK DIBAWAH
http://bit.ly/cmZ0fa

RAHSIA 2 : Alat Kelamin POWER

Ini adalah perkara yang paling mustahak dan antara punca kegagalan ramai suami memberi kepuasan seks kepada isteri. Berbadan tegap dan sasa serta berstamina sahaja tidak memberi makna jika alat Kelamin anda pendek, kecil, lembik, kepala alat Kelamin kuncup, cepat kendur, kurang tegang dan tidak maskulin, yang lebih parah.. MATI PUCUK!

Anda memang perlukan alat Kelamin yang benar-benar mantap dan power untuk memberi kenikmatan seks luar biasa kepada isteri anda. Jika alat Kelamin anda tidak berfungsi dengan baik, anda perlu lakukan sesuatu untuk memperbaiki prestasi alat Kelamin anda.
NAK BELAJAR KLIK SINI
http://bit.ly/cmZ0fa

RAHSIA 3 : Tahan Lama

Tahukah anda setiap wanita memerlukan sekurang-kurangnya 15 minit untuk dirangsang dan memerlukan sekurang-kurangnya 15 minit lagi untuk mencapai klimaks. Sungguh menghampakan dan memalukan apabila suami menghadapi masalah terpancut awal. Suami asyik makan sorang sahaja sedangkan isteri makan hati menjeruk rasa.

Jangan biarkan ia berlarutan. Mungkin isteri anda tidak pernah merungut tentang masalah anda. Jika anda merasakan bahawa anda tergolong dalam suami sebegini, anda perlu lakukan sesuatu sebelum isteri anda mula mencari alasan untuk tidak melayan anda malam ini!
KALAU ANDA MAU TAU..SILA LAYARI WEBSITE DIBAWAH
http://bit.ly/cmZ0fa

RAHSIA 4 : Mahir Dalam Posisi Seks

Anda perlu mahir sekurang-kurangnya 10 posisi seks. Mengapa? Kerana setiap posisi seks mempunyai kelebihan dan kekurangan tersendiri. Posisi seks yang berlainan dapat mengawal tempo dayungan dan kedalaman tusukan alat Kelamin untuk meningkatkan sensasi kepada isteri dan melewatkan ejakulasi.

Jadi dengan memilih posisi yang betul dan mempelbagaikan variasi posisi seks pastinya akan memberi kenikmatan yang berbeza kepada isteri anda.
INGIN MEMPRAKTIKANNYA,SILA KLIK LINK DIBAWAH
http://bit.ly/cmZ0fa

RAHSIA 5 : Menguasai Nafsu Isteri

Berilah layanan yang istimewa kepadanya sebelum seks dan jangan terlalu gelojoh untuk memasukkan alat Kelamin ke dalam faraj dan kemudian cepat juga ingin menamatkan pelayaran. Itu sebenarnya kesilapan anda dan juga kebanyakan suami. Mereka tidak tahu ilmu merangsang nafsu seks isteri dengan senda gurau dan cumbu rayu. Rahsia itulah yang perlu anda kuasai sebelum nafsu isteri anda berjaya dijinakkan.

Anda perlu mempelajari di manakah lubuk nafsu isteri anda berada pada hari ini. Anda perlu tahu bagaimana merangsang Nafsu Badan dengan betul dan bagaimana memuaskan Nafsu Luar dan Nafsu Dalam. Anda juga perlu tahu rahsia Makam Yang Lima dan teknik cumbuan yang mencairkan naluri seks isteri anda.

Untuk mengetahui lebih lanjut 5 rahsia hebat ini klik di bawah:
http://bit.ly/cmZ0fa

Apa yang menariknya anda boleh menguasai 5 rahsia ini dengan mudah dengan PAKEJ RAHSIA SUAMI PERKASA yang mengandungi 5 ebook rahsia kehebatan seks iaitu Senaman Tenaga Batin, Rahsia Membesar Alat Kelamin Terbongkar, Rahsia Seks Tahan Lama, Kamasutra dan Tiga Lubuk Nafsu.

Jika anda adalah antara 200 pembeli terawal, anda akan menerima 3 lagi ebook bonus iaitu Rahsia Seks Wanita, Seni Dayungan , Jadual Latihan Membesar Alat Kelamin dan 27 video Teknik Membesar Alat Kelamin sebagai pelengkap kepada ebook Rahsia Membesar Alat Kelamin Terbongkar.

Selain daripada itu anda juga akan menerima 30 templates Info Suami Perkasa yang akan dikirimkan melalui email selama 2 bulan. Sungguh berbaloi untuk dimiliki.

Kini Rahsia Suami Perkasa dalam gengaman. Anda bakal menjadi suami perkasa yang sering didambakan oleh isteri anda selama ini. Buktikan kehebatan seks andaa malam ini juga dan anda akan lihat keceriaan terpancar diwajah isteri anda sepanjang hari.

Untuk keterangan lanjut, sila layari:
http://bit.ly/cmZ0fa
http://kamandt.blogspot.com/
---------------------------------------------------------------------
Visitor Ip: 89.211.40.28

No comments:

Post a Comment